Gezondheidsmeter is verhuisd naar een modern kanto...
Algemeen
:
Moeite met digitaal? De helpdesk helpt!
Posted on
2021/10/20 8:30:00
(
659
reads
)
Eindgebruikers waarderen de helpdesk van Gezondheidsmeter hoog! Reden: direct bereikbaar, vriendelijk, geduldig en kundig. De helpdesk is er voor zorgverleners en patiënten. De eerste lijn beoordeelt de vragen, lost de eerste problemen op en zonodig wordt de tweede lijn ingeschakeld.
Eindgebruikers waarderen de helpdesk van Gezondheidsmeter hoog! Reden: direct bereikbaar, vriendelijk, geduldig en kundig. De helpdesk is er voor zorgverleners en patiënten. De eerste lijn beoordeelt de vragen, lost de eerste problemen op en zonodig wordt de tweede lijn ingeschakeld. Via een intern ticketing systeem wordt gezorgd voor een adequate opvolging en afhandeling. Voor mensen die liever zelf iets willen uitzoeken, is er een uitgebreide HELP pagina. Direct naar de meest gestelde vragen