Moeite met digitaal? De helpdesk helpt!

Date 2021/10/20 8:30:00 | Topic: Algemeen

Eindgebruikers waarderen de helpdesk van Gezondheidsmeter hoog! Reden: direct bereikbaar, vriendelijk, geduldig en kundig. De helpdesk is er voor zorgverleners en patiënten. De eerste lijn beoordeelt de vragen, lost de eerste problemen op en zonodig wordt de tweede lijn ingeschakeld.

Lees verder >>


De helpdesk scoort een 9!
Eindgebruikers waarderen de helpdesk van Gezondheidsmeter hoog! Reden: direct bereikbaar, vriendelijk, geduldig en kundig.
De helpdesk is er voor zorgverleners en patiënten. De eerste lijn beoordeelt de vragen, lost de eerste problemen op en zonodig wordt de tweede lijn ingeschakeld. Via een intern ticketing systeem wordt gezorgd voor een adequate opvolging en afhandeling.
Voor mensen die liever zelf iets willen uitzoeken, is er een uitgebreide HELP pagina.
Direct naar de meest gestelde vragen


Heb je een vraag?
Stel ze aan onze expert
Vraag het onze experts




This article comes from Gezondheidsmeter
https://www.gezondheidsmeter.nl/site

The URL for this story is:
https://www.gezondheidsmeter.nl/site/modules/xnews/article.php?storyid=207